How Can Two Be As One

image1018
Sedan 2001 har hon skrivit musik åt artister som Timbaland, Chris Brown, Ciara, Usher, Britney Spears m.m.

Nu är de inte alltför långt kvar till hennes album släpp (september), självklart pratar jag om allas kärlek Keri Hilson. 25 åriga Atlanta tjejen som blev ett nytt aniskte efter dunderhiten Way I Are med hennes kollega Timbaland har nu äntligen lanserat första singeln från kommande albumet In A Perfect World. Rykten spreds om att första singeln skulle vara Return The Favor, en Timbaland producerad låt, men icke blev de så.

Första singeln verkar alltså bli den som nu släppts, de är en strålade vacker låt som produktions teamet The Runaways ligger bakom (bl.a. Ryan Tedder från OneRepublic). Låten är en slow jam som är en riktig grower, hade till början lite svårt för den men nu älskar jag den.

Jag hade förväntat mig lite mer jag-älskar-det-direkt men de här känns bra, och har definitivt kvaliteé nog för att slå! Väntar med spänning på att få höra mer från den otroligt talangfulla Keri Hilson.


Keri Hilson - Energy \ Länk 2



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer
Postat av: gstar

fan du är så jävla grym som håller koll och delar med dig till oss music lovers! men inte nog med det du kommenterar och ger oss fakta, fler bloggar som din borde finnas, du gör ett väldigt bra jobb.
snygg design btw!

2008-06-01 @ 10:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback