Best Of April

Ja då var de äntligen dags för sjunde albumet i ilovemeor's Best Of samlingar. April var en härlig månad med hur mycket musik som helst som dök upp, men de är ju så när sommaren närmar sig.

Min favorit under månaden om jag bara ska välja en är nog
Michelle Williams - We Break The Dawn. En härlig sommar influerad dance låt som jag aldrig kommer tröttna på. Men som sagt många låtar har satt prägeln på april månad och därför är detta Best Of April album fullpackat med hitar!

Många förfrågningar anträffande ett sommaralbum har kommit. Det kommer dyka upp ett två sådana, de första dyker upp i slutet av nästa vecka!

Spännande skivsläpp nu i maj är självklart Jason Mraz, Jesse McCartney, Gavin DeGraw, Lil Mama men framförallt Usher. Vad de gäller album drops på sidan så kommer de inte fortsätta, alltså så kommer länkar till fullalbum inte dyka upp igen (utöver Best Of Albumen dvs.) .

Men nu, Best Of April 2008!


Best Of April 2008
ilovemeor.blogg.se / www.ontheradio.se.nu



Fortsätt besök sidan och sprid den vidare!!!

Much Love// Joakim

Frågor eller förslag, maila mig på [email protected] eller signa en kommentar i cBoxen eller på sidan.

Kommentarer
Postat av: jack

underbart, du är verkligen bäst.

2008-05-08 @ 17:01:16
Postat av: NZ

seriöst, din blogg är skitbra! keep it coming!

2008-05-09 @ 09:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback