Spread the word

image890

image891
WWW.ONTHERADIO.SE.NU / ILOVEMEOR.BLOGG.SE snittar dom senaste två veckorna runt 450 besökare, hade runt 6-700 innan jul så de är ju lite tråkigt att besöksantalet på sidan sjunkit. Men ni som besöker sidan och lämnar trevliga kommentarer är iaf några och de är jag otroligt tacksam för! Det är ju mycket skriverier om olika bloggar som drar in massvis besökare, mestadels då självklart tjejer som driver modebloggar. Min sida lämpar sig väl inte till alla då de finns en sådan otrolig bredd på musiksmaken i vårt avlånga land. Men fler besökare är någonting jag alltid strävar efter.

Vet inte riktigt hur jag ska nå ut till nya "läsare" men bästa sättet är väl att be er läsare att göra mitt "arbete" lättare. Jag ägnar säkerligen runt 4-5 timmar åt den här sidan om dagen. Ser de som en riktigt rolig och givande hobby. Därför är era kommentarer guld värda.



Nu ska jag komma till skott vad jag egentligen vill med de här inlägget,
jag skulle vilja be DIG som besöker sidan sprida adressen vidare och kanske på din egna blogg slänga in en länk. till ilovemeor.blogg.se... Med tanke på alla nerladdningar (som är nu totalt över 120 000) så skulle de väl inte vara alltför mycket att begära....

Jag tackar på förhand och hoppas innerligen du fortsätter besöker sidan som för övrigt fick artikeln (t.v) i Trackmagazine publicerad nyligen och under dagarna här så kommer de en ny logga igen.

Tack igen och take care!




Kommentarer
Postat av: Eagl

Du förtjänar all cred. Här får man all musik man vill ha och lite till. Jag ska göra mitt bästa för att försöka sprida den vidare.

2008-03-18 @ 07:41:07
Postat av: A

" Du förtjänar all cred. Här får man all musik man vill ha och lite till. Jag ska göra mitt bästa för att försöka sprida den vidare. " skrev Eagl och jag instämmer helt!

Postat av: Jack

Keep up the good work. Att jag har sidan som förstasida säger nog det mesta om vad jag tkr om den (:

2008-03-18 @ 15:48:17
Postat av: dude!

Jag diggar musiken till 100%, tack!

2008-03-18 @ 17:29:33
Postat av: Simon

Du vet sannerligen vad som gäller :) älskar all musik du lägger upp

2008-03-18 @ 18:00:23
Postat av: Nixa

Jag gillar verkligen din sida, och det märks att du lägger ner tid på den. Du är extremt tidig med att tipsa om olika låtar, t.ex Usher - Love in the club tipsade du om i början på Februari, The Voice i sverige addade den över en vecka senare om jag inte minns fel. Om jag ska försöka ge någon konstruktik kritik (och detta är endast min personliga åsikt) så kan jag tycka att du uppdaterar lite för ofta. Vilket innebär att det ibland kommer med dåliga låtar. Jag vet inte om du själv känner att du måste uppdatera så ofta, eller om det e att du kommer över
så mycket ny musik att du då känner att det är dags. Kvalitet är bättre än kvantitet. Men som sagt, jag gillar din sida, keep up the good work!

2008-03-18 @ 19:52:07
Postat av: Louise

Älskar all musik du lägger upp! Riktigt lärorikt också. Kollar in här varje dag :)

2008-03-18 @ 21:48:34
Postat av: Micha

Jag tycker din sida är grym. du har peppat mig att göra något eget liknande, och självklart så om källan skulle vara är här ifrån "reklamerar" jag din sida STORT! För att vara en svensk sida är du tidig,men det är svårt att mäta sig med de amrikanska bloggarna, många plus till dig!

2008-03-19 @ 20:10:28
Postat av: louise

GRYM BLOGG!! bra musik, keep up the good work:D

2008-03-29 @ 00:42:57
URL: http://gwg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback