*



Yes nu har jag kört sidan i snart ett år och tycker de har fungerat strålande, jag trivs och ni verkar även gilla de jag skriver om. Dom senaste två månaderna så har de varit väldigt passivt på musikfronten med inte alls mycket nytt. Men som ni läst under så händer de mycket grejer fram till hösten så de ska bli väldigt spännande.

Nu kommer jag att gå på semester i 10 dagar, kommer alltså tillbaka den 28:e juli, då vi kör igång direkt!

Vad som kommer att ske i höst och nu till efter sommaren är att den radio som blev utlovad kommer att dyka upp och mycket mycket mer. Så framtiden ser mycket lovande ut för sidan!


För er som har missat, alla är hemskt välkomna att gå med i gruppen  ilovemeor  ! Så de är bara att signa upp!




Tills vidare, ha de så himla bra och hoppas de blir mer sol timmar här hemma i Sverige!

Med vänliga hälsningar.
Joakim


Kommentarer
Postat av: petter

ha en skön semester ;p

2008-07-18 @ 02:07:25
Postat av: Pernilla

Uppskattar din blogg starkt!

2008-07-18 @ 13:09:05
Postat av: Chrille

Trevlig semester

2008-07-18 @ 17:48:14
Postat av: Anonym

grymt! vi väntar!

2008-07-20 @ 15:22:31
Postat av: Anonym

fett coolt me internetradion hoppas de blir av! kan inte tänka mig något annat än succe

2008-07-22 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback