Summer Love

image733

Min runda sommarkärlek för Sean Kingston gick hastigt över när kylan kom. Den snart 18 årige Sean, släpper snart sin fjärde singel från sitt självdöpta debutalbumet som släpptes i augusti 07. Album versionen skiljer sig från singelversionen som nu släpps, med på album versionen är en av mina favoriter Paula DeAnda, men hon blir dissad och med nu är Juelz Santana och Elan från gruppen The D.E.Y. Låten jag talar om är Theres Nothin som jag by the way la ut tidigare i augusti.

Åh just de, Sean Kingston kommer till Malmö i februari för er som tycker om honom så pass mycket!

Sean Kingston feat. Juelz Santana & Elan - Theres Nothin (Single Version)

Sean Kingston feat. Paula DeAnda - Theres Nothin (Album Version)




Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer
Postat av: hannah

fan vad najs :D när kommer SK till malmö vilket datum?

2008-01-28 @ 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback