mylove

Imorgon torsdag öppnar bloggen upp igen med full kareta!!!!



Jag har aldrig riktigt skrivit någonting personligt .

Men idag, bara en tanke åt min otroliga flickvän.
  • För er andra, utan henne och allt så hade bloggen aldrig varit som den idag och imorgon är!

Hon gör mig till världens lyckligaste, utan tvekan! Så tack!!

(vill bara säga också att detta inte är en fjortisbeskrivning av min kärlek för my girl) trots att de är det.

image707



Alicia Keys feat. Lil Kim - No One Remix







Kommentarer
Postat av: Junitjej

SNYGG BLOGG!

Postat av: hannah

dt ser riktigt läckert ut nu! men snälla kan du inte ta upp alla låtarna från Keyshia cole's album :D sjukt bra låtar faktiskt! :) peace!

2008-01-16 @ 11:05:37
Postat av: Anonym

naaaaaaaaw

2008-01-18 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback