Kelian

image721Den 29 årige Ken Ring släppte i oktober förra året Äntligen Hemma. Det är hans nionde album och han har hunnit med mycket under sina 29 år. Han väntar nu sitt fjärde barn och berättar tidigare i år för DN hur han inte känner sig som bara 29 ,
Jag flyttade till min förs­ta egna lägenhet när jag var 15 år, det är väl inte heller riktigt normalt. Jag känner mig väl mer som 35 år. Jag blev ensam när jag var 13 år.

Från att skrivit låtar om att spränga regeringen så lever han nu radhus liv och är coach i sonens fotbollslag. Det här är en av mina favoritlåtar från hans senaste album, singeln kommer spelas en del närmaste tiden på tv och i radio. Låten handlar om hans sexåriga son, Kelian.




Ken Ring - Kelian






Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer
Postat av: alexandra

Kelina är den bästa låten på länge läänge!
Älskar videon till, sjukt fina barn. Kelian kommer bli farlig när han blir lite äldre, alla tjejer kommer jaga dig. Med dem ägonen o din charmiga stil, man bara smälter! kram

2008-01-24 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback