The Collection



ILOVEMEOR - BEST OF COLLECTION

Över tusen låtar har publicerats på bloggen dom här senaste 17 månaderna, över en halv miljon nerladdningar och en jäkla massa besök från er läsare har lyft den här sidan, nu när de här blir de sista inlägget så vill jag tacka er alla läsare som kommenterat inlägg och läst sidan!

Så Tack!

Vad som sker i framtiden är den nya sidan som kommer i mitten av januari, vet att jag sagt den 11 januari tidigare men det datumet kommer att bli uppskjutet runt een vecka, så den 17e januari ska sidan vara klar! Adress och ännu mer information kommer dyka upp i nästa vecka! Det kommer även äga rum en release fest för sidan då så håll fortsatt koll på sidan här under nästa vecka. Eller så joinar ni ilovemeor gruppenfacebook där information också kommer att sändas ut!

Men som sagt tack för allting genom den här tiden som sidan funnits, har personligen haft de grymt skoj och många många nya låtar har dykt upp här. Men mina personliga blogg favoriter dyker nu upp här i ett album!

Personligen så är de en låt som verkligen sticker ut som blogg favorit och de är Claude Kelly - Like An Iceberg !
Vilken är din?

Sen vet jag att
många undrar varför sidan heter ilovemeor och de var väl så att när jag skulle sätta igång sidan så var ju inte tanken alls något på en musikblogg utan de bara blev så, alltså de betyder inge spec!

Vad de gäller mig så är jag en 22 årig student från Södertälje som älskar musik och dj.ar på klubbar i stan, så om du e sugen på boka mig till studentskiva eller en klubbkväll tveka inte på skicka ett mail på [email protected].

PS. avslutar med en härlig bonus, en mashup av två av årets största låtar.

Lil Wayne & Coldplay - Viva La Milli
\ Länk 2


Sköt om er och följ med sin till nya sidan!!

Much Love!! Joakim





Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK!

2008-12-26 @ 22:23:49
Postat av: aangie

men kommer du ta bort iloveme.blogg.se ? :O

2008-12-26 @ 23:59:47
Postat av: säl

en bra blog med skön variation , hoppas nya sidan blir lika bra som denna. /pz

2008-12-27 @ 00:12:37
Postat av: Anonym

95 % av musiken i min ipod kommer från den här sidan :D

2008-12-27 @ 17:29:55
Postat av: Sebastian

Tack Jocke för ditt engagemang, det här är en av det bästa sidorna när det gäller att vara först med bra musik. Det skall bli ett nöje att fortsätta följa dej på din nya site!



// Sebastian Wallin -
http://todays.se

2009-01-02 @ 00:19:42
URL: http://todays.se
Postat av: gstar

grym bra blogg. du har gjort ett fantastiskt jobb. fsat jag hittar inte gruppen på fb!

2009-01-02 @ 17:32:40
Postat av: Jesper

Tack för allt! Ser fram emot nya sidan! :)

2009-01-10 @ 14:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback