Single


När dom fem snart 40 åriga karlarna från New Kids On The Block i våras bekräftade att dom skulle göra comeback så var de väl inte bara jag som blev rädd för de här. Jag måste vara ärlig här och trots min avsky för de, så gillar jag ändå hur de slutar. Första singeln Summertime lyssnade jag inte ens på till en början pga. att hela konceptet känns så fejk. Men grabbarna, ursäkta gubbarna har faktiskt någonting vettigt att tillföra.

Första singeln blev en Top 40 låt i USA och nu kommer andra singeln och nu slår dom till oss med inte bara fem 40 åringars handflator utan även Ne-Yo's. Yes han är med på andra singeln som är producerad av min favorit, Polow Da-Don. Hela produktionen och vokal mässigt är det strålande, visst låter de lite som allt i dag men de kommer garanterat för radion.

Albumet The Block som kommer att släppas i början av september innehåller ytterligare collabos med artister som Lady GaGa, Pussycat Dolls, Akon, Chris Brown och en annan källa bekräftar även Michael Jackson, men de återstår att se! Behöver jag återigen säga att vilken höst vi har att se fram emot!? Vad de gäller producenter så ryktas utöver Polow Da-Don att Timbaland, Nasri och svensken RedOne ska stå för fyra av låtarna.

Andra singeln här för männen från NKOTB tillsamans med Ne-Yo, som förövrigt fick sitt album Year Of The Gentleman uppskjutet till 16 september.


NKOTB feat. Ne-Yo - Single \\ Länk 2



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: gstar

asså jag gillar den här låten skit mkt, är ja stupid för det undra

2008-08-09 @ 02:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback