Voice Of The Young People

image955
18 åriga Lil Mama är en artist som jag verkligen har stor respekt för! Hon är en bright brud som kämpat sig in i branschen och hennes album Voice Of The Young People som hon säger är hennes baby verkar väldigt lovande. Fjärde singeln ( Shawty Get Loose ) som har en av de hetaste låtarna just nu med Chris Brown och T-Pain snurras flitigt i tv-rutan men även på radion.

Nu när album släppet närmar sig (29 april) så börjar de läcka mer låtar. Skivan som inte haft en confirmed tracklist förrän i dag har nu även fått en femte singel, även den här gången så är nappy boy T-Pain med. Alltså kommande singel är även de en T-Pain producerad låt som jag gillar skarpt, tycker låten har samma charm som tredje singeln G-Slide.

Lil Mama feat. T-Pain - What It Is (Strike A Pose)



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer
Postat av: Bitchy

Jag önskar jag kunde uppskatta hennes musik mer, men det funkar bara inte.. låten Gslide funkar, för den är skön. Men jag är tveksam inställd till de andra låtarna, men hon verkar vara en grym artist. Det ska alla ha klart för sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback