She Holds The Key

image959

En av mina personliga favoriter, Gavin DeGraw tog mig med storm i mitten av 2004 med sitt Chariot album och frågan är vem som inte tog den 30 årige New Yorkern till sitt hjärta.

Den 6 maj släpps han nya album som är självdöpt denna gång. För oss som känner till Gavin sedan tidigare så är tre eller fyra låtar som har några år på halsen. She Holds The Key är en låt som jag haft en live version på sedan way back och nu ser jag på hans nyligen bekräftade låtlista att den kommer finnas med och jag kan inte bli annat än overjoyed. Men tills vidare så får jag nöja mig med live versionen, albumversionen kan inte bli annat än succe.

Första singeln
In Love With A Girl som jag skrev om tidigare har rullar nu på radion och snart släpps de nya albumet, självklart kommer jag hålla er uppdaterade.

Gavin DeGraw - She Holds The Key (Live Version)




Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!

Kommentarer
Postat av: Stian

http://www.gavindegraw.com/news/gavin-degraw-album-preview

2008-04-30 @ 12:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback