Magic



Leona Lewis, vad ska man säga om servitrisen som blev världsstjärnan som nu är hetast i USA. När jag skrev om henne och sin Bleeding Love i början av september så visste jag direkt att de här skulle bli något.

I veckan här när American Idol sändes i amerikansk tv så framförde hon första singeln från hennes album Spirit, och jag måste ju bara posta den här videon för yeeesus vilket framträdande. Goosebumps...Svårt att hitta orden faktiskt, älskar versionen då introt är längre och den drar igång i refrängen! Äh de är bara att njuta...Kvinnan sjunger ju live! Hon blir bara vackrare och hennes vocals låter bättre än någonsin..

Leona Lewis feat AC - Bleeding Love Remix




Kommentarer
Postat av: Anonym

Assa, ar inte de helt galet eller, tank att hon var poppis i Sverige eller europa redan i september. och dom spelar typ sonder henne pa radion har bort just nu.. Ett halvar eftre lixom.. men hon ar gryyym Dude!

2008-04-26 @ 06:39:40
Postat av: Bitchy

Hon är så jävla grym, jag vill inte jämföra, men hon, Alicia Keys och Mariah Carey - de tre har något magiskt och speciellt över sig.

Förstår överhuvudtaget inte hur man kan vara så grym!

Postat av: Linn

hej, jag har hittat den här bloggen och brukar ta hem lite musik från den.



Men på vissa låtar som den här

så går det inte att göra det.

Det går bara ta hem dom som det står //länk

på. Varför?

skulle gärna vilja ha hem den här låten och många andra också.

2008-11-02 @ 13:46:21
URL: http://liinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback