Monthly Report

image517

Månaden är slut och mycket har hänt. De skivsläppet som mest varit hypat var ju självklart 50 Cent och Kanye Wests album som släpptes 11 september. Båda albumen har sålt miljontals exemplar. Britney Spears hade ju sin show på
MTV VMA som var i början av månaden, Spears som de gick mindre bra för då, ligger nu etta på itunes Most Downloaded lista. Hon släpper sitt album i november.

Över 10 000 nerladdningar har de varit under september. ilovemeor.blogg.se är nu med på facebook för er som missat de, så joina gruppen ilovemeor för er som missat de!


till de viktigaste...

Slänger som utlovat ut ett album, med de absolut bästa från den här månaden.
Albumet innehåller 19 mästerverk som -enligt mig- var de bästa låtarna under september månad.



Download
ilovemeor.blogg.se - Best Of September '07


skulle de vara några problem att ladda hem så hojta till...


Imorgon så dyker de upp lite färskt med en radda skivsläpp under oktober månad. Sen så kommer jag droppa lite låtar som inte är nya, utan bara är rent utsagt bra jävla musik. Låtar från exempel, Tracy Chapman, Sweetbox, och lite annat smått o gott, så checka gärna in!

Hoppas ni som följer sidan gillar innehållet och sidan överhuvudtaget! Får gärna komma med förslag eller åsikter om allting..

Take Care




Kommentarer
Postat av: D:a

Skit bra info och all musik som läggs upp är hur bra som helst. All heder åt just dig/er som har hand om sidan..Om det skulle vara så att ni/du vill ha hjälp med fler releases av både låtar och album så hjälper jag gärna till. Stort fan av den mesta RnB:n samt Hiphopen.. Mejla mig på min mail vid intresse:

2007-10-01 @ 13:50:46
Postat av: sanna

bästa bloggen, helt klart. älskar den! :)

2007-10-01 @ 15:46:10
Postat av: Lisa

sjukt bra musiksmak!

2007-10-01 @ 19:59:48
Postat av: J

D:a - Tackar o bockar, de är faktiskt bara jag som styr å ställer här på sidan. Joakim då, :P tack för erbjudandet men de är bra asså! Men skriv gärna i comments om du hittar nå mästerverk!
sanna - Amen de e ju underbart!
Lisa - Tackar tackar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback