D.G.

image504

Har
tidigare förklarat min kärlek till Delta Goodrem, den 22 åriga australienska singer-songwritern - som i slutet av oktober släpper nytt album - har släppt två skivor tidigare, hon har besegrat cancer.

Och nu, jag läser om hennes kommande album, hennes favorit låt på skivan är Believe Again, har storsökt hela internet men inte lyckats finna den. Men jag har kommit över något som jag älskar ändå!

De här är så nytt de kan bli, en låt som är så emitionell och bara helt enkelt - grym!
Delta påminner mycket om Lara Fabian, den här kan kännas lite som Laras I Will Love Again.

Bra musik är bra musik. De här är bra musik. Och  i cant wait, till hennes album släpps.

Delta Goodrem - Take Me Home



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback