The Dream

image537

The Dream (Terius Nash) är en av dom absolut hetaste producerna i gamet just nu. Hans största låt är ju självklart Rihannas Umbrella , det som gör han så grym är att han hittar dom här speciella sounden i låten som etsas fast i huvudet.

For an example.
You can stand under my Umbrella
(Ella ella eh eh eh)


I hans första singel (
Shawty Is Da Sht ) så kör han ju lite speciella inlagda sounds som gör låten bara ännu bättre, skönt med nytänkande producers.

Här dyker hans andra singel upp!

The Dream - Falsetto



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Grym blogg, men här måste jag va lite kritisk.. jag hade den här låten för 3 veckor sedan, vart grymt spänd när du skrev att en ny låt med The Dream skulle komma upp, men nu vart jag lite besviken, men men, mycket bra annars!
keep it up!

2007-10-06 @ 16:36:08
Postat av: J

Johannes - Yes förstår att du blev lite dissapointed, eh fick den 21 september ser jag, men kände då att de var för tidigt att lägga ut den med tanke på att jag bara nån vecka innan la upp första singeln.

Postat av: Johannes

Okey, jaa de låter iofs vettigt, men man vill ju ha allt med honom snabbt, han är grym! Tack för svaret och fortsätt i den här stilen som sagt.

2007-10-07 @ 18:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback