Goodrem

image570

En av dom hetaste i genren pop, släpper sitt tredje studioalbum den 20 oktober och nu när de närmar sig så börjar de läcka ordentligt med låtar från albumet.

Självklart pratar jag om vackra Delta Goodrem som nu snart släpper sin andra singel från albumet Delta , låten är  Belive Again, en låt som jag pratat om tidigare på bloggen - då Delta sagt att de är hennes favorit på skivan-.

Personligen så vet jag inte om jag gillar
Take Me Home bättre, men efter ett par lyssningar så ger ju den här med sig likväl.

Delta Goodrem - Belive Again

Har även för er som gillar Delta, som jag, mer ny färsk musik från henne.

Delta Goodrem - You Will Only Break My Heart
Delta Goodrem - Posseissionless



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback