Shaffer Chimere Smith

Marvin Gayes låt "Sexual Healing" har blivit omgjord ett antal gånger, här är de Sarah Connor och en av mina favoriter Ne-Yo som gjort en re-make.. här är videon och självklart mp3an, värd en titt...



Sarah Connor feat. Ne-Yo - Sexual Healing
mp3 fil


image287


Speaking about Ne-Yo....Ja han har ju släppt 2 singlar från hans album "Because Of You", nu kommer tredje. Här är "Can We Chill". Den ska släppas till radio 28 augusti, men du får den nu....na there you go

Ne-Yo - Can We Chill







Kommentarer
Postat av: Rahima

SÅÅÅÅÅÅÅ HEEEEET NEYO! JAG ÄLSKAR HONOM! Har sett honom i sthlm.. Han var bra sång! Shiiit snyygggig!
Jag undrar om jag kan skicka brev till Shaffer Chimere Smith? Mvh Rahima


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback